×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: بررسي پيشينه پژوهش و مباني نظري مدل هاي كسب و كار در فضاي مجازي
پدیدآورندگان : ايوب محمديان (پديدآور)
حميد يزداني (پديدآور)
نوع : متن
جنس : کتاب راهنما
چاپ
صاحب محتوا :

موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات

توصیفگر : مدل كسب و كار الكترونيكي
متدولوژي تغيير
فضاي مجازي
طبقه بندي
روش هاي ارزيابي
مولفه ها و عناصر سازنده
وضعیت نشر : تهران : مركز تحقيقات مخابرات ايران ، 1393
خلاصه : اتکا به مطالعات مشابه پیشین و روش‌های به‌کار گرفته شده در مبانی نظری یکی از مهم‌ترین نکاتی است که رعایت هر چه کامل‌تر آن روایی و اعتبار هر تحقیق را بیشتر می‌نماید. هدف از بررسی پیشینه و مبانی نظری پژوهش بدین منظور است تا مطمئن شویم موارد مهمی که در تحقیقات گذشته توسط محققان مختلف شناسایی گردیده اند، نادیده گرفته نشده‌اند. بدین منظور در این گزارش به بررسی مطالعات انجام شده و تحقیقات پیشین در داخل و خارج از کشور حول مفهوم مدل های کسب‌و کار در فضای مجازی یا مدلهای کسب و کار الکترونیکی پرداخته شده است. فصل اول تاریخچه ی پیدایش مدل های کسب‌و کار، تئوری های پشت آن ها و روند تکاملی مدل های کسب و کار را بیان می کند. فصل دوم به مرور عمده مفاهیم و تعریفاتی که تا به امروز توسط محققان مختلف برای مفهوم مدل کسب‌و کار ارائه شده است و نیز تفاوت این مفهوم با مفاهیمی چون استراتژی و مدل فرایندی می پردازد. فصل سوم اجزا و مولفه های عمومی تشکیل دهنده ی هر مدل کسب‌و کار را از دیدگاه تعداد زیادی از پژوهشگران حوزه ی مدل های کسب و کار تشریح می کند. محتوای فصل چهارم در ارتباط با بررسی طبقه بندی ارائه شده ی مدل های کسب‌و کار بر اساس معیارهای مختلف است. فصل پنچ روش های نمایش و بازنمایی مدلهای کسب‌و کار را توضیح می دهد. فصل شش به مبحث طراحی و توسعه ی مدل کسب و کار می پردازد. فصل هفت به بررسی روش های ارزیابی مدل های کسب‌و کار و در نهایت فصل هشت متدلوژی های تغییر مدل های کسب و کار را مورد بررسی قرار می دهد.
یادداشت :
222 ص. : مصور
پروژه quot;شناسایی، ترویج و بومی سازی مدل های کسب و کار در فضای مجازی کشورquot;
کد پروژه CTI.PCL.DIR.8631010.012
کد گزارش SSD.SEG.STR.9234112.01.03
کد پروژه: 9234112
شناسه : oai:vlib.itrc.ac.ir/13137
تاریخ ایجاد رکورد : 1398/10/25
تاریخ تغییر رکورد : 1398/10/29
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.