×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: رابطه بين مديريت دانش و موفقيت مديريت ارتباط با مشتري‭CRM‬
پدیدآورندگان : سارا گنجي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
catalog
چاپ
صاحب محتوا :

کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

توصیفگر : مديريت دانش
مديريت ارتباط با مشتري
بيمه ايران
متغيرهاي سازماني
وضعیت نشر : علامه طباطبائي ، ، ‭۱۳۹۰‬، ( نمره‭۱۸/۷۵ ‬)
مشخصات فیزیکی : ‮ ‭۱۳۰‬ص، منابع وماخذ، پرسشنامه، پیوست.‬
خلاصه : روش نمونه گیری در این تحقیق تصادفی ساده می باشد. مدل تحقیق با استفاده از متدولوژی تحلیل مسیر، آزمون گردید و پس از آن برای تحلیل داده ها از آزمون های کولموگروف و اسمیرنوف و تحلیل همبستگی استفاده شده است. عوامل مورد نظر از آزمون فریدمن استفاده شد که با توجه به نتیجه آن، کسب دانش از بین فاکتورهای مدیریت دانش و کارکنان از بین فاکتورهای متغیرهای سازمانی در اولویت اول قرار دارند. نتایج تحقیق حاکی از تایید کلیه فرضیات به جز فرضیه های اصلی سوم و چهارم مبنی بر یکسان بودن اولویت متغیرهای مدیریت دانش و متغیرهای سازمانی می باشد.
یادداشت :
/سارا گنجی
؛استاد راهنما: مهدی حقیقی کفاش
؛استاد مشاور: میر علی سید نقوی
رابطه بین مدیریت دانش و موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در بیمه ایران
شناسه : 584239
تاریخ ایجاد رکورد : 1395/8/19
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.