×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: تاثير مشكلات نمايندگي بر چسبندگي هزينه ها با تاكيد بر نقش شدت رقابت
عنوان: :The Effect of Agency Problems on Stickiness of SGamp;A Costs with Emphasis on the Role of Competition Intensity
پدیدآورندگان : فريده كردلو (پديدآور)
دانشگاه علامه طباطبائي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
catalog
چاپ
صاحب محتوا :

کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)

توصیفگر : چسبندگي هزينه
Cost stickiness
تئوري نمايندگي
شدت رقابت در بازار
intensity of market competition
Agency theory
وضعیت نشر : تهران : : دانشگاه علامه طباطبائي ، ، ۱۳۹۷
مشخصات فیزیکی : ص. ۱۶۴، جدول، نمودار
خلاصه : This research studies the effect of Agency problems on cost stickness with an emphasis on the role of competition intensity. It is expected that when companies have a lot of resources, their managers respond when demand cuts, which leads to the motivation of executives to better demonstrate performance and, consequently, cost stickiness. On the other hand, increasing competition will lead to maximizing the incentive and reducing personal incentives, resulting in reduced agency problemes . the findings of this study by examining 144 companies among listed companies in Tehran Stock Exchange during the period of 2012 to 2017 show that free cash flow, CEO tenure and COM compensations as criteria for agency problemes have a positive and significant effect on cost stickiness , But the intensity of competition does not matter.
شناسه : 766281
تاریخ ایجاد رکورد : 1398/7/15
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.