×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: سنجش عملكرد مديريت ارتباط با مشتري
پدیدآورندگان : صابر اسدي چهار راه گشين (پديدآور)
امير شادمان پور (پديدآور)
بهنام ارغشي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

توصیفگر : گروه فناوري اطلاعات
وضعیت نشر : اولين همايش منطقه اي فناوري اطلاعات برق پالايش
خلاصه : در ابتدا به صورت مختصر در مورد مديريت ارتباط با مشتري توضيح مي دهيم، سپس به چهارچوب سنجش عملكرد مديريت ارتباط با مشتري به نام كارت امتيازدهي مديريت ارتباط با مشتري براي تشخيص و تعيين يك ارتباط با مشتري اشاره مي كنيم. كارت امتياز دهي مديريت ارتباط با مشتري از طريق يك فرآيند توسعه و تدريجي مشترك با تعدادي از موسسات در گونه هاي گوناگون صنايع توسعه داده شده است. در طول فرايند توسعه ما يك بازديد گسترده براي ساختن يك ترسيم نظري، مصاحبه با افراد براي استخراج يك ترسيم سلسله مراتبي از لحاظ صنعتي، علمي بودن تست ها براي بررسي كردن اينكه اندازه عملكرد كليدي KPI مي توان اندازه گيري شود يانه، تجزيه و تحليل فرآيند سلسله مراتبي تحليلي AHP براي اوليت بندي عوامل سنجش در چهار وجه مختلف سنجش جامع قابليت و آمادگي سازمان ارتباط با مشتري مي پردازيم. AHP تكنيكي است كه براي كمي نمودن شاخص هاي شناسايي شده از لحاظ اولويت با استفاده از تكنيك هاي مربوطه بكار مي رود. براي تشريح قابليت اجراي امتياز دهي مديريت ارتباط بامشتري، قالبي را براي يك بانك كوچك در كشور كره كه در تكنيك هاي مديريت ارتباط با مشتري شناخته شده است بكار مي بريم . براي سنجش عملكرد يك سازمان نخست بايد بفهميم چه عوامل براي اجراي تكنيك CRM هم بوده و چه مكانيزم ارتباطي مركزي در قالب سنجش عملكرد CRM موثر است.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-PUAST01-PUAST01_097.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1393/6/14
تاریخ تغییر رکورد : 1394/8/11
قیمت شيء دیجیتال : دارای قیمت


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.