×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: بازار دانش، ضرورت توسعه صنعت برق (ارائه مدل بازار دانش صنعت برق)
پدیدآورندگان : مهدي بريماني (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

وضعیت نشر : هشتمين كنفرانس ملي و دومين كنفرانس بين المللي مديريت دانش
خلاصه : در سال هاي اخير، تغييرات سريع در نوآوري، توسعه اقتصاد دانش محور و جهاني شدن تحقيق و توسعه، مفاهيمي همچون بازار دانش را به وجود آورده است كه به بازار دانش بازاري است كه در آن خريداران و فروشندگان به مبادله دانش مي پردازند كه به حاضران در بازار دانش معتقدند از اين معاملات و مبادلات در هر صورت، سودي عايدشان خواهد شد و اين علت رونق بازار دانش است . صنعت برق به عنوان يك صنعت زير ساختي كشور با وجود شركت هاي مادر تخصصي و شركت هاي وابسته و تابع و همچنين پيمانكاران بزرگ و كوچك، با داراي منابع دانشي ارزشمندي در جنبه هاي مربوط (توليد، انتقال، توزيع، تعميرات و نگهداري و .... ) مي باشد اين درحالي است كه رونق بازار دانش در اين صنعت نه تنها موجب افزايش بهره وري و بهبود عملكرد شركت ها و توانمند سازي پيمانكاران صنعت مي شود مي تواند نقش مؤثري در توسعه صنعت برق در سطح ملي و حتي بين المللي را ايفا كند. استقرار نظام مديريت دانش در تعدادي از شركت هاي صنعت برق ضرورت تأثيري در ايجاد بازار دانش برقرار چندان كرده است. اين مقاله با بيان اهميت بازار دانش در توسعه مديريت دانش و تبيين مدل بازار دانش صنعت برق، بازار دانش را ضرورت اجتناب ناپذير توسعه مديريت دانش در صنعت برق برمي شمارد.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-IKMC08-IKMC08_254.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1395/9/25
تاریخ تغییر رکورد : 1396/8/10
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.