×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: مديريت ارتباط با مشتري
پدیدآورندگان : بهمن حيدري (پديدآور)
شعبان الهي (مولف)
نوع : متن
جنس : کتاب
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

کتابخانه دیجیتالی دانشگاه تهران

توصیفگر : موفقيت در كسب و كار
مشتري شناسي - مديريت
خدمات مشتري - مديريت
رده بندی : HF‌5415/5‎ /‌الف‎‌7‎‌م‎‌4-lcc
وضعیت نشر : تهران : بازرگاني ، 1384
مشخصات فیزیکی : ص، 277 ص.: مصور، جدول، نمودار؛ 23 س م
یادداشت :
مولفين شعبان الهي، بهمن حيدري
كتابنامه: در پايان هر فصل
شناسه : oai:ut.ac.ir:book/2-1100-208772|x-‌110-468-964
تاریخ ایجاد رکورد : 1384/12/27
تاریخ تغییر رکورد : 1384/12/27
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.