×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: مديريت ارتباط با مشتريان
پدیدآورندگان : حامد عليپور (پديدآور)
شيما حمزه اي نيا (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

وضعیت نشر : كنفرانس بين المللي حسابداري و مديريت
خلاصه : مديريت ارتباط مشتري CRM به همه فرآيندها و فناوري هايي گفته مي شود كه در شركتها و سازمان ها براي شناسايي، ترغيب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتريان به كار مي رود. CRM در واقع با حفظ مشتريان سودآوري فعلي و جذب مشتريان بالقوه موجب افزايش و ثبات در فروش سود شركتها در بلندمدت مي گردد بانك ها با استفاده از CRM مي توانند چرخه فروش را كوتاه تر و وفاداري مشتري به ايجاد روابط نزديك تر و درآمد را افزايش دهند. سيستم مديريت روابط با مشتري ميتواند كمك تا مشتريان موجود حفظ و مشتريان جديد جذب شوند. در اين مقاله به اهميت رابطه و مديريت ارتباط با مشتري پرداخته شده و از بازاريابي رابطه اي به عنوان ابزاري جهت كسب مزيت رقابتي ياد شده است. امروزه معاملاتي كه تنها بر اثربخشي عناصر آميخته بازاريابي تأكيد داشت به سوي بازاريابي مبتني بر رابطه و برقراري مديريت موثر ارتباط با مشتري تغيير جهت داده است. در دنياي امروز مشتريان در كانون اصلي توجه شركتها قرار دارند و رضايت مندي آنها عامل اصلي كسب مزيت رقابتي سازمانهاست.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-MOCONF01-MOCONF01_0159.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1394/8/29
تاریخ تغییر رکورد : 1395/6/28
قیمت شيء دیجیتال : دارای قیمت


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.