×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: بكارگيري الگوريتم هاي داده كاوي در مديريت ارتباط با ديدارگر
پدیدآورندگان : مهدي (پديدآور)
جمالي حاجياني (پديدآور)
مسعود (مشاور)
رهگذر (مشاور)
فتانه (پديدآور)
تقي ياره (پديدآور)
گروه مهندسي برق-دانشكده فني (پديدآور)
نوع : متن
جنس : پايان نامه
صاحب محتوا :

کتابخانه دیجیتالی دانشگاه تهران

وضعیت نشر :
مشخصات فیزیکی : جلد1 - ص د، 166
خلاصه : By improving E-commerce attracting new customers, keeping Valuable customers and identifying their interests and replying their needs and in other words quot;visitor relationship managementquot; became the main and vital target of economical organizations. The main subject of this thesis is finding suitable ways to reach this target. To have such a relationship the previous transaction of visitors should be analyzed. In this research there is need to use data mining algorithm to identify visitor behaviors. In this thesis in addition to comparing these algorithm, to faster discovering relationship among items, a new algorithm was proposed that converts the transaction to small one`s. The result of applying this algorithm is decreasing the time for discovery association rules. In this thesis also was used genetic algorithm in preprocessing stage to select the appropriate attributes. The total result showed that compounding data mining algorithm and genetic algorithm have a good quality effect...
یادداشت :
عنوان به انگليسي: Applying data mining algorithms in visitor relationship management
چكيده فارسي و لاتين دارد
کتابنامه: به انگلیسی
رشته برق كامپيوتر-نرم افزار
كارشناسي ارشد
شناسه : oai:ut.ac.ir:thesis/1-2358
تاریخ ایجاد رکورد : 1384/8/1
تاریخ تغییر رکورد : 1394/3/26
قیمت شيء دیجیتال : دارای قیمت

راهنمای سفارش دیجیتال سازی

* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.