×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: نقش و ويژگي هاي سيستم مديريت ارتباط با مشتري (CRM) در نظام بانكي ايران
پدیدآورندگان : امير محمدي (پديدآور)
پيمان خوش نيت (پديدآور)
غفار خسروي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

وضعیت نشر : اولين كنفرانس بين المللي مديريت، حسابداري، علوم تربيتي و اقتصاد مقاومتي؛ اقدام و عمل
خلاصه : در كسب و كار امروزه، كسب رضايت مشتري و تامين خواستههاي او نقش حياتي در اهداف سازمان دارد و به عبارتيكليد رشد كسب و كار، در به دست آوردن رضايت مشتري است. بنابراين در سازمان هايي همانند بانك ها، لزوم ايجاد واحديكپارچه مرتبط با امور مشتريان ضروري است. مديريت كارآمد روابط مشتري يك چالش مهم در رقابت كسب و كار شده است.به علاوه، انتظارات و خواستههاي مشتريان، متغير و رو به تكامل است و لذا سيستم ارتباط با مشتريان سيستمي پوياست.مديريت ارتباط با مشتري، مستلزم برخورداري از زيرساخت هاي مناسب فني، اقتصادي و نيروي انساني مي باشد. بديهي استكه براي توسعه تجارت الكترونيكي در كشور، ورود به بازارهاي جهاني و عضويت در سازمان هايي نظير سازمان تجارت جهاني،داشتن مديريت روابط با مشتري از الزامات اساسي به شمار مي رود. در اين مقاله، ضمن معرفي مديريت ارتباط با مشتريان وضرورتهاي استقرار آن و مزايا و چالش هاي پيش روي آن در سازمان، نقش مديريت ارتباط با مشتري در بانك هاي ايران ونقاط ضعف، قوت و اهداف آن نيز مورد مطالعه قرار گرفته شده است.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-MAESREAI01-MAESREAI01_064.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1396/3/19
تاریخ تغییر رکورد : 1396/10/26
قیمت شيء دیجیتال : دارای قیمت


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.