×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: Attitudes and perspectives of urban special education teachers working with students with Emotional and Behavioral Disorders in an inclusive setting
پدیدآورندگان : Theresa Twine (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
catalog
چاپ
صاحب محتوا :

کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

توصیفگر : School administration
Special education
وضعیت نشر : Widener University ، , 2008
خلاصه : One of the greatest challenges to the field of special education is the urban student with Emotional and Behavior Disabilities. The process of inclusion places greater stress on this student and the special education system. Hewitt (2005) contends that the field of Emotional and Behavioral Disorder has been documented as always the last to receive any form of positive recognition, assistance, and other benefits. Thus, with the implementation of the inclusionary process as a national mandate for all thirteen categories of special needs, students with Emotional and Behavioral Disorders are the last considered for placement in inclusive classes (Hewitt, 2005). This qualitative study was designed to measure attitudes of urban special education teachers working with students with an Emotional and Behavioral Disorder in an inclusive setting. The study included six interviews with special education teachers from urban schools across the United States. All questions for the participants were open-ended, designed to elicit realistic responses from teachers in order to gain their overall perceptions of how inclusion of students with an Emotional and Behavioral Disorder has impacted the teaching process and the classroom environment. The study results indicated that teachers in urban schools are having difficulty including students with an Emotional and Behavioral Disorder in the least restrictive environment. Participants in the study surmised that there is a need for more training in inclusion and special needs, improved discipline policies and practices, more administrative support, and additional vocational programs for these students..
شناسه : 569888
تاریخ ایجاد رکورد : 1395/8/18
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.