×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: تاثير آموزش مهارت هاي زندگي بر ميزان بهبودپذيري مهارت هاي اجتماعي دانش آموزان عقب مانده ذهني آموزش پذير دختر پايه‌هاي چهارم و پنجم دبستان شهر تهران
پدیدآورندگان : مريم درودفرد (پديدآور)
دانشگاه علامه طباطبائي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
catalog
چاپ
صاحب محتوا :

کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

توصیفگر : مهارتهاي زندگي
مهارتهاي اجتماعي
آموزش پذير
عقب مانده ذهني
وضعیت نشر : تهران : : دانشگاه علامه طباطبائي ، ، ‭۱۳۸۴‬
مشخصات فیزیکی : ‮‭۱۶۰‬ص.‬ : دیجیتالی، پی دی اف
خلاصه : هدف تحقیق: بررسی تعییین تاثیر آموزش مهارتهای زندگی بر بهبود پذیری مهارتهای اجتماعی- روابط. فرضیه‌های تحقیق: آموزش مهارتهای زندگی بر میزان بهبودپذیری مهارتهای اجتماعی دانش اموزان عقب مانده ذهنی آموزش پذیر دختر پایه چهارم و پنجم دبستان تاثیر دارد. آموزش مهارتهای زندگی بر میزان بهبود پذیری روابط اجتماعی کلامی دانش آموزان عقب مانده ذهنی آموزش پذیر دختر پایه چهارم و پنجم دبستان تاثیر دارد. روش تحقیق: نیمه تجربی. جامعه آماری:‭ ۳۰ ‬نفر از دختران عقب مانده ذهنی آموزش پذیر دبستان صیاد شیرازی می باشد. یافته‌های تحقیق: آموزش مهارتهای زندگی بر میزان بهبود پذیری مهارتهای زندگی بر میزان بهبودپذیری مهارتهای اجتماعی - روابط اجتماعی کلامی و غیر کلامی دانش آموزان عقب مانده ذهنی آموزش پذیر دختر پایه های چهارم و پنجم دبستان تاثیر مثبت دارد. نتیجه‌گیری و پیشنهادات: آموزش مهارتهای زندگی موجب رشد و بهبود مهارتهای اجتماعی دانش آموزان عقب مانده ذهنی می شود
یادداشت :
/ مریم درودفرد
؛ استاد راهنما: پرویز شریفی درآمدی
؛ استاد مشاور: هادی بهرامی
عنوان از روی صفحه نمایش عنوان
کتابنامه
ملزومات سیستم: ویندوز xp+ ، ادوب اکروبات ریدر 9+ ، موزیلا فایر فاکس 23+ ، اینترنت اکسپلورر 9+ ، گوگل کروم 23+
شناسه : 576873
تاریخ ایجاد رکورد : 1395/8/19
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.