×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: امكان سنجي بازتوليد رفتارهاي اجتماعي ايراني در فضاي كسب و كار مجازي
عنوان: The feasibility of reproducing the behavior of the Iranian community in the e-business (Theory)
پدیدآورندگان : پوپك (پديدآور)
آژند (پديدآور)
عليرضا (پديدآور)
اژدري (پديدآور)
ناصر (پديدآور)
كليني ممقاني (پديدآور)
گروه معماري و هنر-پرديس كيش (پديدآور)
نوع : متن
جنس : پايان نامه
صاحب محتوا :

کتابخانه دیجیتالی دانشگاه تهران

وضعیت نشر :
خلاصه : Advances in information and communication technologies have had a profound effect on the world economy and business. The emergence and growth of the phenomenon of the digital economy and the development of e-business, access to the capabilities of Internet business are one of the important components, it is inevitable. Although many companies are forced to move to the businesses, but these changes, some basic principles have been violated. In a survey of Internet business, I think the most important issue raised was the lack of ethics and culture. Design-appropriate platform e-business, Website design simple and away from complex interactions to promote the education of all people in accordance with the ethics involved in these activities and increase awareness of the achievements of the theory of the dissertation. Mashhad leather brand identity and web design without changing the face of this brand is dedicated to the practical part of the thesis. After recognition of the brand and to examine the existing (public, Mashhad and leather branding expert) to the problem of interpretation and then to design a website worthy of being dealt a familiar name. Simplicity, ease of use, increasing the level of awareness and attention to culture and morality are quite evident in the design of the website. Keywords: E-commerce in Iran, Iranian social behavior, activity theory, Mashhad leather brand, interactive design
یادداشت :
به همراه cd
چكيده: به فارسي و انگليسي
كتابنامه: به فارسي و انگليسي
عنوان به انگليسي :The feasibility of reproducing the behavior of theIranian community in the e-business (Theory)
رشته طراحي صنعتي
كارشناسي ارشد
شناسه : oai:ut.ac.ir:thesis/1-283507
تاریخ ایجاد رکورد : 1394/4/13
تاریخ تغییر رکورد : 1394/6/24
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.