×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: بررسي تأثير تقويت زير ساخت ها و مديريت ارتباط با مشتري CRM بر اساس سود
پدیدآورندگان : عقيله ميرحسيني (پديدآور)
آمنه هاشمي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

وضعیت نشر : كنفرانس بين المللي مديريت و اقتصاد پويا ايران-مالزي
خلاصه : هدف اين مطالعه بررسي تأثير تقويت زيرساخت ها و مشتري مداري CRM بر عملكرد بر اساس سود مشتريان است كه با استفاده از متغيرهاي مشتري مداري و تقويت زيرساخت ها، به عنوان متغيرهاي مستقل و مديريت ارتباط با مشتري، به عنوان متغير ميانجي و رابطه مشتري بر اساس عملكرد و رابطه مشتري بر اساس سود به عنوان متغير وابسته، مدل تحقيق شكل گرفته است. روش تحقيق حاضر از نظ هدف كاربردي بوده و برحسب روش، تحقيقي از نوع همبستگي است كه با به كارگيري ابزار پرسشنامه و روش پيمايشي، داده هاي مورد نياز جمع آوري شده است. جامعه آماري اين پژوهش، مديران و كاركنان شعب بانك ملت يزد مي باشند و از روش نمونه گيري به صورت تصادفي ساده استفاده گرديده و تعداد 114 نمونه قابل قبول جمع آوري گرديد. تجزيه و تحليل داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS و LISREL 8.72 انجام شده و نتايج پژوهش نشان مي دهد كه متغيرهاي مشتري مداري (0/54) و تقويت زيرساخت ها (0/39) به ترتيب بيشترين تأثير را روي متغير مديريت ارتباط با مشتري داشته اند و تنها 28% از تغييرات رابطه مشتري بر اساس عملكرد توسط متغير مديريت ارتباط با مشتري تبيين مي شود. همچنين متغير رابطه مشتري بر اساس عملكرد، بر روي متغير رابطه مشتري بر اساس سود تأثير داشته و بر متغير مديريت ارتباط با مشتري تأثير معنادار نداشته است.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-MDEHAMAYESH01-MDEHAMAYESH01_111.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1395/6/21
تاریخ تغییر رکورد : 1396/10/26
قیمت شيء دیجیتال : دارای قیمت


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.