×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: چه چيز به چه كس مي‌رسد؟ چرا؟: اقتصاد نوين، جورسازي و طراحي بازار
عنوان: اقتصاد نوين، جورسازي و طراحي بازار
پدیدآورندگان : ‏‫آلوين اي.‬ ۱۹۵۱‏-م.‬ راث (پديدآور)
راث، ‏‫آلوين اي.‬، ‏‫۱۹۵۱‏-م.‬ (پديدآور)
Alvin E. Roth (پديدآور)
محمدصادق ‏‫۱۳۶۲-‏‬ الحسيني (پديدآور)
محسن ‏‫۱۳۶۳‏-رنجبر (مترجم)
محسن ۱۳۶۳‏-رنجبر (پديدآور)
نوع : متن
جنس : Book
چاپ
زبان : فارسي، انگليسي
صاحب محتوا :

دانشگاه شهید بهشتی (ره)

توصیفگر : اقتصاد
نظريه تطبيق
Markets
Game theory
نظريه بازي‌ها
Matching theory
بازار
Economics
وضعیت نشر : xx| : نشر مركز ، ۱۳۹۷
مشخصات فیزیکی : ‏‫[۴]، ۳۰۴ص.‬ ‏‫‬‮
یادداشت :
/ الوین راث
‏‫عنوان اصلی: Who gets what--and why : the new economics of matchmaking and market design,2015
‏‫نمایه.
کتابنامه: ص. [۲۹۱]-۳۰۰.
0
شناسه : oai:library.sbu.ac.ir:book_412264
مکان : مخزن کتابخانه مرکزی مخزن کتابخانه مرکزی
تاریخ ایجاد رکورد : 1398/5/11
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.