×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: مديريت ارتباط بامشتري
پدیدآورندگان : رضا نوروزي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

توصیفگر :
وضعیت نشر : دومين همايش ملي مديريت كسب و كار
خلاصه : توجه جدي به مشتريان، لازمه تداوم فعاليت در بازارهاي رقابتي امروزي است . از طريق جلب رضايت مشتريان، سازمانها مي توانند هزينه هاي توليدشان را كاسته و درآمدشان را نيز افزايش دهند . مديريت ارتباط با مشتري مي تواند به مديران وسازمانها دربرقراري يك ارتباط با مشتري به مديران و سازمان ها در برقراري يك ارتباط سازنده با مشتريان و هم چنين حفظ آنها كمك نمايد . بنابراين تدوين و استقرار يك سيستم مديريت ارتباط با مشتري كارآمد جزو ضروريات سازمانهاي امروزي محسوب مي شود . مديريت ارتباط با مشتري جهت ايجاد ارزش براي سازمان و مشتري است كه شامل يكپارچگي بخش هاي بازاريابي، فروش،خدمات مشتري و زنجيره تامين سازمان براي دستيابي به كارايي بيشتر و موثر در ارائه ارزش به مشتري است تعريف كرده اند . هدف از اين مقاله رقابت شديد موجود در بازار سازمانها را متوجه خواسته و نياز مشتريان كرده است. بطوري كه مديريت ارتباط بامشتري بطور فزاينده اي مهم شده است. شركتهاي بسياري پروژه هاي بهبود مشتري مداري واجراي سيستمهاي مديريت ارتباط بامشتري را آغاز كرده اند .در اين ميان سود حاصله در افزايش رضايت مشتري و ابقا محصولات سفارشي شده و خدمات ارزش افزوده است. مديريت ارتباط با مشتري منبع اطلاعاتي عظيم در فعاليتهاي تجاري امروزي مي باشد و تقريبا تمامي اطلاعات مورد نياز درفعاليتهاي تجاري از سيستم مديريت ارتباط با مشتري تامين مي شود. در عين حال توسعه تجارت الكترونيك اهميت مديريتارتباط با مشتري را براي شركتها دو چندان كرده است . اگرچه قدرت وتوان مديريت ارتباط با مشتري شناخته شده است ليكن تعداد معدودي پياده سازي مديريت ارتباط با مشتري را در عمل انجام داده اند.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-NCBM02-NCBM02_184.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1394/2/11
تاریخ تغییر رکورد : 1394/10/11
قیمت شيء دیجیتال : دارای قیمت


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.