×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: تاثير موسيقي در آموزش و پرورش كودكان عقب‌افتاده و معلول
پدیدآورندگان : فرشته مجيب (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
catalog
چاپ
صاحب محتوا :

کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)

توصیفگر : آموزش و پرورش
قبل از دبستان
وضعیت نشر : مدرسه عالي شميران ، ، ‭۱۳۵۷‬
مشخصات فیزیکی : ‮ ‭۱۸۷‬ص.‬
خلاصه : در این پایان نامه در فصل‭۱ ‬- ارتباط موسیقی و انسان‭۲ ‬- شناخت کودکان روان بیمار و اثر موسیقی در این دسته از کودکان‭۳ ‬- عقب ماندگی ذهنی را بشناسیم‭۴ ‬- رشد عاطفی کودکان معلول و اثر موسیقی درآن‭۵ ‬- همگام با موسیقی شخصیت کودکان معلول را بشناسیم‭۶ ‬- همراهی بلوغ با موسیقی در کودکان معلول‭۷ ‬- آموزش موسیقی برای کودکان معلول‭۸ ‬- همراهی موسیقی با بازیهای کودکانه‭۹ ‬- تاثیر موسیقی در توسعه و بسط افکار کودکان عقب مانده‭۱۰ ‬- هم خوانی و هم نوازی در کودکان عقب مانده. نتیجه‌گیری و پیشنهادات: پخش موسیقی های ملایم در هنگام صرف غذا و هنگام نقاشی کردن مطالعه و ورزش به یقین به میزان زیادی فعالیتهای ذهنی و بدنی کودک را افزایش میدهد و چون کودک عقب مانده دارای حداقل ارتباط است بنابراین باید بهر طیقی که افزایش داد. پس موسیقی در آموزش کودکان عقب مانده بهترین انگیزه است که میتواند جایگزین بسیاری از کمبود ها شده و در رفع این عدم ارتباط بکوشد و موثر باشد
یادداشت :
/فرشته مجیب
؛استاد راهنما: سعید خدیری
کتابنامه
شناسه : 64611
تاریخ ایجاد رکورد : 1393/9/1
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.