×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: بررسي ارتباط بين متغيرهاي مرتبط با مديريت ارتباط با مشتري
پدیدآورندگان : عباس ثابت مهارلوئي (پديدآور)
عابدين افتخاري (پديدآور)
سيدمحسن فهندژ سعدي (پديدآور)
سارا علوي زاده شبرازي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

وضعیت نشر : كنفرانس بين المللي حسابداري و مديريت
خلاصه : پژوهش حاضر با هدف بررسي عوامل سازماني و روانشناختي موثر بر مديريت ارتباط با مشتري صورت پذيرفت. روش تحقيق پژوهش حاضر توصيفي - همبستگي است جامعه آماري اين پژوهش را 480 نفر از پرسنل بانك ملت شهرستان شيراز تشكيل مي دهند كه از ميان 204 نفر از طريق روش نمونه گيري طبقه بندي تصادفي ساده انتخاب شده و ابزار گردآوري اطلاعات، تلفيقي از پنج پرسشنامه استاندارد مي باشد امتيازدهي پرسشنامه به صورت ليكرت 5 گزينه اي بود. براي بررسي تحليل از آمارهاي توصيفي، تحليل مسير و شاخص هاي نكوي برازش با استفاده از نرم افزارهاي lisrel8.5 استفاده گرديد. نتايج پژوهش به طور كلي نشان داد كه تعهد سازماني به صورت مستقيم بر مديريت ارتباط مشتري اثر معنادار ندارد در حالي كه متغير تعهد سازماني از طريق متغيرهاي واسطه اي (رضايت و وفاداري مشتري) اثرمعنادار بر مديريت ارتباط با مشتري دارد.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-MOCONF01-MOCONF01_0161.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1394/8/29
تاریخ تغییر رکورد : 1395/6/28
قیمت شيء دیجیتال : دارای قیمت


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.