×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: بررسي كيفيت خدمات دانشگاه علم و هنر يزد با روش تحليل اهميت-عملكرد
پدیدآورندگان : سيدميرمحمد اسعدي (پديدآور)
سينا احمدي (پديدآور)
فرزانه السادات مذهبي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

وضعیت نشر : دومين كنفرانس بين المللي مديريت و حسابداري
خلاصه : تمامي سازمان ها همواره در حال تلاش هستند تا بتوانند مشتريان خود را حفظ نمايند. حفظ مشتري تنها زماني صورت مي پذيرد كه سازمان بتواند نياز هاي مشتري هاي خود را با بهترين كيفيت ممكن بر طرف سازد. دانشگاه نيز مانند تمامي سازمان ها مشتريان مخصوص خود را دارد و بايد بتواند بهترين خدمات را به مشتريان خود كه دانشجويان هستند ارايهدهد. صرف هزينه همواره موجب بهبود شرايط نخواهد شد ، لذا سازمان ها بايد شاخص هايي را شناسايي كنند كه صرف هزينه و تخصيص بودجه براي آنها موجب ايجاد مزيت رقابتي و رضايت مشتريان شود. روش تحليل اهيمت-عملكرد بابررسي سطح عملكرد و انتظارات مشتريان وضعيت هر شاخص را تعيين مي نمايد. بدين ترتيب مشخص خواهد شد كه الويت شاخص ها براي بهبود و تقويت و حتي حذف از فرآيند كاري چگونه خواهد بود.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-MANAGECONF02-MANAGECONF02_0117.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1396/6/13
تاریخ تغییر رکورد : 1397/2/31
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.