×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: شناخت و تحليل عوامل مؤثر بر موفقيت تجاري‏سازي دستاوردهاي پژوهشي دانشكده فني دانشگاه تهران
عنوان: Identification and analysis of success factors of academic research commercialization in the technical faculty of Tehran university
پدیدآورندگان : مرضيه (پديدآور)
تهم (پديدآور)
عليرضا (پديدآور)
نوروزي (پديدآور)
محمدرضا (مشاور)
اسمعيلي گيوي (مشاور)
گروه كتابداري-دانشكده روانشناسي وعلوم تربيتي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : پايان نامه
صاحب محتوا :

کتابخانه دیجیتالی دانشگاه تهران

وضعیت نشر :
خلاصه : The necessity conditions for innovation should be provided toachieve basic knowledge economic to make ability to convert ideas into products through investments, which case to produce new product. Researchers and academic research are the main resource of the new idea and innovation. On the other hand, the national interest require using important and significant resources in terms of expertise, funds and time opportunities which use to accomplish the academic research, maximum advantage is taken. Givan the increasing importance of commercialization of academic research. The aim of this research is to identification and analysis of key factots influencing on success of commercialization of academic research in faculty of engineering of Tehran university.
یادداشت :
كتابنامه: به فارسي و انگليسي
چكيده: به فارسي و انگليسي
كتابداري
كارشناسي ارشد
شناسه : oai:ut.ac.ir:thesis/1-304753
تاریخ ایجاد رکورد : 1395/10/26
تاریخ تغییر رکورد : 1395/11/18
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.