×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: نقش مديريت دانش بر بهبود مديريت ارتباط با مشتري در سازمانها
پدیدآورندگان : شهرام جنابي (پديدآور)
زهرا رمضاني شيرواني (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

توصیفگر :
وضعیت نشر : همايش ملي پژوهش هاي علوم مديريت
خلاصه : مديريت ارتباط با مشتريCRMو مديريت دانش KM كليدي استراتژيك براي تمام شركت ها، به خصوص در محيط رقابتي كنوني تبديل شده اند. علاوه بر اين، دانش مشتري يك مسئله مهم براي اجرايCRMاست. دانش مشتري و سيستم هايمديريت دانش و مديريت ارتباط با مشتري نه تنها توانايي سازمان در تعامل، جذب و ساخت شخصي روابط با مشتريان را افزايش مي دهد، همچنين توانايي براي افزايش خود دانش در مورد آنها نيز مي باشد. در دهه اخير با افزايش رقابت، جذب و حفظ مشتري كه با ارزش ترين ركن رقابت شمرده مي شود، از اهميت بالايي برخوردار شده است و بسياري از سازمان ها آن را كليد موفقيت در كسب و كار مي دانند. برخي از سازمان ها با وجود بهره مندي از مديريت ارتباط با مشتري، قادر به جذب رضايت مشتري نيستند. اين مقاله تلاش دارد تا با مديريت بهينه تر دانش در سازمان، مديريت ارتباط با مشتري را بهبود بخشد
شناسه : oai:civilica.com/Paper-IRMCONF01-IRMCONF01_076.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1394/11/30
تاریخ تغییر رکورد : 1394/11/30
قیمت شيء دیجیتال : دارای قیمت


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.