×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: Handbook of conversation design for instructional applications
پدیدآورندگان : -
نوع : متن
جنس : catalog
چاپ
صاحب محتوا :

کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)

توصیفگر : Education--Computer network resources
Computer-assisted instruction
Educational technology
Instructional systems--Design
وضعیت نشر : Hershey, PA : Information Science Reference ، [2008]
مشخصات فیزیکی : xvi, 489 pages : illustrations , digital, PDF file
خلاصه : "This book presents key perspectives on the evolving area of conversation design, bringing together a body of work focused on the study of conversation and conversation design practices to inform instructional applications. Offering multimodal instructional designers and developers authoritative content on the cutting-edge issues and challenges in conversation design, it is a must-have for reference library collections worldwide"--Provided by publisher
یادداشت :
Rocci Luppicini [editor]
Title from title page of PDF file
"Premier reference source"--Cover
Includes bibliographical references and index
System requirements: Windows (+xp), with support for Latin texts; Adobe Acrobat Reader (+9), Mozilla FireFox (+23), Internet Explorer (+9), Google Chrome (+23)
Mode of access: World Wide Web
شناسه : 566473
تاریخ ایجاد رکورد : 1396/1/21
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.