×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: طراحي اموزشي مهارت تصميم گيري و تاثير آن بر عزت نفس دانش آموزان پايه ششم ابتدايي
پدیدآورندگان : مريم ژاله (پديدآور)
محمدرضا احمدزاده (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

توصیفگر :
وضعیت نشر : دومين همايش ملي آسيب شناسي تربيت اخلاقي در نظام آموزشي ايران
خلاصه : پژوهش حاضر با هدف طراحي آموزشي مهارت تصميم گيري و تاثير آن بر عزت نفس دانش آموزان پايه ششم ابتدايي ناحيه 5 اصفهان انجام شد روش پژوهش شبه ازمايشي با طرح پيش آزمون پس آزون با گروه كنترل بود. جامعه آماري اين تحقيق كليه دختران پايه ششم ابتدايي ناحيه 5 اصفهان در سال تحصيلي 94-95 به تعداد 3056 نفر بود، حجم نمونه در اين پژوهش 32 نفر بود كه از اين تعداد 16 نفر به عنوان گروه آزمايش و 16 نفر به عنوان گروه كنترل انتخاب شدند و روش نمونه گيري خوشه اي تصادفي و براي سنجش عزت نفس از ابزار پرسشنامه عزت نفس كوپر اسميت استفاده شد و براي آموزش گروه آزمايش از چند رسانه اي مهارت تصميم گيري طراحي شده توسط پژوهشگر استفاده گرديد براي بررسي فرضيه هاي اين پژوهش از آزمون تحليل كورايانس استفاده گرديد كه نتايج نشان داد اموزش مهارت تصممي گيري بر عزت نفس دانش اموزان تاثير دارد همچنين نتايج فرضيه هاي فرعي نيز مورد تاييد قرار گرفت به عبارت ديگر، طراحي آموزشي مهارت تصميم گيري بر عزت نفس كلي، عزت نفس اجتماعي همسالان، عزت نفس خانوادگي والدين و عزت نفس تحصيلي آموزشگاهي دانش اموزان پايه ششم ابتدايي ناحيه 5 اصفهان تاثير مثبت داشته است.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-RECON02-RECON02_063.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1396/7/4
تاریخ تغییر رکورد : 1396/7/4
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.