×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: مديريت ارتباط با مشتري در بازاريابي
پدیدآورندگان : سوده حسيني (پديدآور)
سيما شريفي راد (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

وضعیت نشر : اولين همايش منطقه اي تجاري سازي پژوهش
خلاصه : امروزه پديده ي ارتباطات و جهاني شدن به عنوان لازم و ملزوم يكديگر مطرح شده اند و به يكي از لوازم ضروري بشر مدرن و رو به توسعه تبديل شده است دنياي ارتباطات و مديريت آن همه ي ابعاد زندگي بشر را دستخوش تغييرات كرده است و به تبع آن تمام سازمان ها دچار تغييرات ماهيتي شده اند هر فناوري پيشرفته باعث ايجاد فرصتها و تهديدهاي جدي براي سازمان ها مي شود تغيير در قانون مندي هاي بازرگاني شركت ها و متحول ساختن سيستم هاي سازماني و اجتماعي مي گردد. CRM و يا به عبارتي مديريت ارتباط با مشتري مهمترين جز تجارت الكترونيك است و كاركرد آن تاثير زيادي برروي سود آوري دارد از انجا كه رقابت برسر ارتباط با مشتري و مديريت يكي از مسائل عمده اي در تجارت الكترونيك است دراين مقاله رويكرد ها و استراتژي هاي مديريت ارتباط با مشتري بر مبناي رضايت رقابت و تغييرات فناوري اهداف پياده سازي راههاي افزايش و راهكارهاي پيشنهاد ي مورد بررسي قرار ميگيرد.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-RCRC01-RCRC01_011.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1389/11/27
تاریخ تغییر رکورد : 1389/11/27
قیمت شيء دیجیتال : دارای قیمت


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.