×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: The effects of four-year-old preschool attendance on reading and math achievement of third and fourth grade students
پدیدآورندگان : J. Robin Nichols (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
catalog
چاپ
صاحب محتوا :

کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

توصیفگر : elementary education
Early childhood education
وضعیت نشر : Trevecca Nazarene University ، , 2009
خلاصه : This study addressed the effect that attendance in a four-year-old preschool program has on students' reading and math achievement and attitude towards school at the third and fourth grade level at Zion Christian Academy (ZCA) in Columbia, TN. Students were identified and placed in condition groups at each grade level. The three condition groups were identified as those students who had attended the ZCA preschool, those who had attended a different preschool, and those who had not attended any preschool. Student achievement was then determined by assessing grade point averages and Stanford Achievement Test results. No differences were found in mathematics achievement. A significant difference was found in reading comprehension and attitude..
شناسه : 570368
تاریخ ایجاد رکورد : 1395/8/18
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.