×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: مقايسه ي توانايي ديداري – فضايي دانش آموزان با اختلال يادگيري غيركلامي و دانش آموزان درخودمانده با عملكرد بالا
پدیدآورندگان : علي مرادي سروش (پديدآور)
دانشگاه علامه طباطبائي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
catalog
چاپ
صاحب محتوا :

کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

توصیفگر : توانايي ديداري – فضايي
درخودمانده با عملكرد بالا
اختلال يادگيري غيركلامي
وضعیت نشر : تهران : : دانشگاه علامه طباطبائي ، ، ۱۳۹۳
مشخصات فیزیکی : ۶۴ص. دیجیتالی، پی دی اف
خلاصه : This study aimed to evaluate and compare the ability of visual - spatial children with nonverbal learning disorder and high-functioning autistic children have been done. In this descriptive study used a two-stage survey (subjects and conducting research) has been implemented. The population of students with Autism with high performance and all students with nonverbal learning disorder Tehran. In this study, the samples were available. In this study, 15 of the students who are nonverbal learning disorder Use the form teacher Goldstein (1999) and 15 individuals with autistic students in High Performance of special schools for children who have been identified for the occurrence Garz.Kohs cubes on each test performed. To test the hypothesis of independent t-test was used. The results showed that the mean scores of students with nonverbal learning disorder and autistic students with high performance in terms of visual-spatial ability, there is a significant difference. And students with nonverbal learning disorder, visual-spatial ability is better than students with high functioning autistic
یادداشت :
/ حمید علیزاده
؛ استاد راهنما: حمید علیزاده
؛ استاد مشاور: شهلا پزشک
عنوان از روی صفحه نمایش عنوان
کتابنامه.
ملزومات سیستم: ویندوز xp+ ، ادوب اکروبات ریدر 9+ ، موزیلا فایر فاکس 23+ ، اینترنت اکسپلورر 9+ ، گوگل کروم 23+
شناسه : 603071
تاریخ ایجاد رکورد : 1395/8/20
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.