×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: Psychology in the classroom(a teacher's guide to what works)
پدیدآورندگان : Marc (Teacher) Smith (پديدآور)
Jonathan 1975-Firth (پديدآور)
نوع : متن
جنس : کتاب شناسی
چاپ
زبان : انگليسي
صاحب محتوا :

دانشگاه شهید بهشتی (ره)

توصیفگر : Psychological aspects
teaching
Memory
وضعیت نشر : London : Routledge, Taylor amp; Francis Group ، 2018
مشخصات فیزیکی : vi, 278 p.: ill
فهرست مطالب : Memory and understanding -- Cognition -- Self-theories in teaching and learning -- Creativity -- Emotions -- Resilience, buoyancy and grit -- Motivation -- Independent learning.
یادداشت :
Marc Smith and Jonathan Firth.
Includes bibliographical references.
0
Marc Smith, Jonathan Firth
شناسه : oai:library.sbu.ac.ir:book_411169
مکان : دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
تاریخ ایجاد رکورد : 1398/1/22
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.