×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: مديريت ارتباط با مشتريان خدمات بانكي با رويكرد كسب سود
پدیدآورندگان : آرام شيخي (پديدآور)
آذر شيخي (پديدآور)
آزاده شيخي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

توصیفگر : مديريت
وضعیت نشر : اولين همايش منطقه اي پژوهشها و راه كارهاي نوين در حسابداري و مديريت
خلاصه : اين پژوهش با هدف بررسي مديريت ارتباط با مشتريان خدمات بانكي با رويكرد كسب سود انجام گرفته است. جهاني شدن تجارت و اقتصاد و پوياتر شدن رقابت، نقشمشتريان را در سازمانها تغيير داده است. قاعدتاً در اينفضاي رقابتي حاصل از فعاليت بانكها وموسسات مالي، مشتريان حق انتخاب بيشتري دارند و تنها راه حفظ مشتريان مشتري مداري و بازاريابي رابطهمند است. بانكها ميتوانند با تجزيه و تحليل نيازها و خواستهها و ارزيابي از مشتريانخود به راهكارهاي مناسب براي ارايه خدمات دست يابند و نقاط قوت و ضعف خود را ترسيم كنند. چيزي كه براي مشتريان ارزش تعيين كننده و نهايي دارد توانايي بانكدر ارايه سرويس مورد نظرشان است؛ ازاين رو بانكها براي كارآمد شدن، نيازمند به دستآوردن اطلاعات كافي از مشتريان و دركعلايق وخواستههاي آنان هستند و با استفادهاز اطلاعات به دستآمده خدمات سازمان طراحي ميگردد. روش مورد استفاده در اين پژوهش روش توصيفي از نوع كتابخانه اي است. براي دست يابي به مولفههاي اجتماعي با مطالعهي مقالات و كتابها راجع به مديريت ارتباط با مشتريان و مشاوره با صاحبنظران و با تعمق و انديشه دربارهي آنها، مولفه هاي مطلوب شناسايي و مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت و پيشنهادهاي لازم نيز ارائه گرديد
شناسه : oai:civilica.com/Paper-NRSAM01-NRSAM01_068.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1392/1/27
تاریخ تغییر رکورد : 1394/8/20
قیمت شيء دیجیتال : دارای قیمت


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.