×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: Reach to Lean and agility manufacturing from seven wastes Homa Sheikh-Sajadieh, Mehrzad Navabakhsh, Samaneh Karimi-ghartemani
پدیدآورندگان : Homa Sheikh (پديدآور)
Mehrzad Navabakhsh (پديدآور)
Samaneh Karimi-ghartemani (پديدآور)
Fariddeddin Allameh-haery (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : انگليسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

وضعیت نشر : دومين كنفرانس بين المللي مديريت، كارآفريني و توسعه اقتصادي
خلاصه : Hopp and Spearman (2000) introduce statement on the waste-free state that was given as early as 1983. The 7 wastes are at the root of all unprofitable activity within organizations. Waste elimination is one of the most effective ways to increase profitability in manufacturing and distribution businesses. To eliminate waste, it is important to understand exactly what waste is and where it exists. While products differ in each factory, the typical wastes found in manufacturing environments are quite similar. After years of work to eliminate waste, Toyota, the Japanese automobile manufacturer, identified the following seven wastes as the most prominent ones. The purpose of implementing lean manufacturing is to become leaner. Ultimately, the goal of a leanness manufacturing system is to become totally waste-free. Also we can use these in agility manufacturing, where lean and agility mix together and corporate a new concept that call Leagility
شناسه : oai:civilica.com/Paper-EME02-EME02_1734.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1393/6/14
تاریخ تغییر رکورد : 1396/10/24
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.