×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: آگهي‌نويسي متقاعدكننده [كتاب](: ‏‫استفاده از روانشناسي براي نفوذ، درگيركردن و فروش‬)
عنوان: ‏‫استفاده از روانشناسي براي نفوذ، درگير كردن و فروش‬
پدیدآورندگان : اندي مزلن (پديدآور)
Andy Maslen (پديدآور)
نوع : متن
جنس : catalog
چاپ
صاحب محتوا :

کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)

توصیفگر : ‏‫اقناع (روان‌شناسي)‬
نگارش علمي و فني--آگهي‌هاي تبليغاتي
Advertising copy
Persuasion (Psychology)
وضعیت نشر : تهران : : اديبان روز ، ‏‫، ‏‫۱۳۹۷.‬‬
مشخصات فیزیکی : ‏‫۲۷۶ ص.‬ : مصور، جدول.
یادداشت :
/ مولف اندی ماسلن
؛ ‏‫مترجمان مسعود کیماسی، نیلوفر کاظمیان.‬
شناسه : 790678
تاریخ ایجاد رکورد : 1398/11/4
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.