×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: ارتباط بين اخلاق حرفه اي و كيفيت ارتباط با مشتري در شركت خدمات انفورماتيك تهران
پدیدآورندگان : كتايون ملامحمدي (پديدآور)
عليرضا شريفي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

وضعیت نشر : نخستين كنفرانس بين المللي پاراديم هاي نوين مديريت هوشمندي تجاري و سازماني
خلاصه : اگر شركتها بخواهند موفق شوند بايد مشتري را در كانون تمركز خويش قرار داده و تمامي اموري كه انجام مي دهند را طبق خواست مشتري و در راستاي بهبود هر چه بهتر نيازهاي مشتريان انجام دهند. براي دستيابي هر چه بهتر به خواست و نيازمشتريان، بايد با آنان ارتباط مناسب و باكيفيتي برقرار نمود. براي انجام اين امر تنها نمي توان به دستورالعمل هاي سازماني اكتفا نمود بلكه براي ارتباط بهتر بايد قدم را فراتر گذاشته و با ايثار و از خودگذشتگي كه فرد كارمند انجام مي دهد، با كيفيت بالاتري با مشتريان ارتباط برقرار نمود. تحقيق حاضر به اين مساله توجه داشته و به همين دليل رابطه اخلاق حرفه اي باكيفيت ارتباط با مشتري و همچنين رابطه مولفه هاي اخلاق حرفه اي با كيفيت ارتباط با مشتري را در شركت خدمات انفورماتيك تهران بررسي نموده است. براي اين منظور ابتدا پرسشنامه اي طراحي شد و سپس داده هايي از 100 نفر از پرسنل شركت خدمات انفورماتيك تهران جمع آوري و مدل مفهومي و فرضيات تحقيق را به روش معادلات ساختاري و با كمك نرم افزارهايSmartPLS و SPSS مورد آزمون قرار داده شد. نتايج تحليل داده ها نشان داد كه اخلاق حرفه اي رابطه مثبت و معناداري بر كيفيت ارتابط با مشتري دارد. همچنين رابطه 5 بعد مسئوليت پذيري، صادق بودن، عدالت و انصاف، احترام به ديگران و همدردي با ديگران با كيفيت ارتباط با مشتري نيز مثبت و معنادار بود. اما تاثير 3 بعد وفاداري، برتري جويي و رعايت ارزش ها بر كيفيت ارتبط با مشتري در سطح اطمينان 95 درصد معنادار نبود
شناسه : oai:civilica.com/Paper-OICONFERENCE01-OICONFERENCE01_101.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1395/6/16
تاریخ تغییر رکورد : 1395/9/29
قیمت شيء دیجیتال : دارای قیمت


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.