×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...











































با انتخاب این گزینه تنها در محتواهایی که تاریخ انتشار دارند جستجو خواهد شد.
  • اثربخشي آموزش سبك زندگي سالم براساس مدل سازمان بهداشت جهاني بر سلامت‌روان معلمان كودكان درخودمانده
World Health Organization - سبك زندگي سالم - Mental health - Teachers - سازمان بهداشت جهاني - autistic children - كودكان درخودمانده - معلمان - Healthy lifestyle - سلامت روان
مريم صفري - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • بررسي مقايسه‌اي محيط خانواده كودكان بانشانگان داون و درخودمانده 1 تا 18 سال شهر تهران
با نشانگان داون - محيط خانواده - ‭Down syndrome‬ - درخودماندگي - ‭Autism‬ - family environment
ام ليلي نصرآبادي - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • بررسي اثربخشي روش هاي برجسته سازي چهره بر تماس چشمي كودكان درخودمانده
درخودمانده - تماس چشمي - روش هاي برجسته سازي چهره
احمد مددي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • بررسي و مقايسه ادراك طنز در كودكان درخودمانده و عادي‭4‬ تا‭15‬ ساله
درخودمانده - ‭humor autism‬ - ادراك طنز
الناز كورش فيضي - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • حل مشكلات رفتاري كودكان درخودمانده: بهبود ارتباط به كمك راهكارهاي ديداري
الهه محمداسماعيل - ليندا هاجدن - امير رحماني رسا
کتاب
موسسه فرهنگی نشر آدینه
  • بررسي اثربخشي آموزش داستان اجتماعي بر افزايش تماس چشمي كودكان درخودمانده
درخودمانده - تماس چشمي - داستان اجتماعي
مريم رامشيني
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • اثربخشي آموزش سبك زندگي سالم براساس مدل سازمان بهداشت جهاني بر سلامت روان معلمان كودكان درخودمانده
مريم صفري
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • بررسي اثربخشي روش هاي برجسته سازي چهره بر تماس چشمي كودكان درخودمانده
درخودمانده - تماس چشمي - Eye contact - روش هاي برجسته سازي چهره - autistic children - highlight face methods
احمد مددي - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • حل مشكلات رفتاري كودكان درخودمانده: بهبود ارتباط به كمك راهكارهاي ديداري
كودكان-ناهنجاريهاي رفتاري - كودكان اتيسمي-توانبخشي
ليندا هاجدن - الهه‎۱۳۳۸-محمد اسماعيل
catalog
دانشگاه امام صادق
  • Effectiveness of speech repeating on autistic childrens echolalia and challenging behavior
كودك درخودمانده - رفتارهاي چالش انگيز - تكرار گفتار - پژواك گويي - ‭Autism, challenging behavior‬ - ‭echolalia‬
فرنوش فراهاني سپهر‏ - فرنوش فراهاني سپهر - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • : The effect of training fine hand skills on improving drawing performance in children with autistic spectrum disorder
Autistic - درخودمانده - حركات ظريف - Drawing - ترسيم - Fingers’ fine movement
فاطمه‌ فرجي‌ - فاطمه فرجي - فاطمه ‏ فرجي ‏ - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • معرفي و كاربرد روش آموزش تقليد متقابل در درمان كودكان درخودمانده
اسماعيل محسني ملردي - فائزه ميرزايي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • :The effectiveness of training programs on improving the social skills of the Disable children's verbal skills with high yield
Social skills - verbal children with high-performance - كودكان درخودمانده با عملكرد بالا - Disability - مهارت هاي اجتماعي - پيش كلامي
سوما ‏سليمي - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • :The effectiveness of training programs on improving the social skills of the Disable children's verbal skills with high yield
Social skills - verbal children with high-performance - كودكان درخودمانده با عملكرد بالا - Disability - مهارت هاي اجتماعي - پيش كلامي
سوما ‏سليمي - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • :The Interventional Program Effectiveness of Cognitive-Behavioral Plays on Social and Emotional Skills in Autism Disorder Children with High Performance
Emotional Skills - اختلال اتيسم - Autism Disorders - مهارت‌هاي هيجاني - مهارت‌هاي اجتماعي - Social skills - برنامه مداخله‌اي بازي‌هاي شناختي رفتاري - Interventional Cognitive Behavioral Games
بهمني‏ مهسا - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • :Developing cognitive neuroscience games intervention program,based on computer and the study of its effectiveness on executive function of children with high performance autism disorder
كاركردهاي اجرايي - بازي‌هاي رايانه‌اي عصب‌شناختي - كودكان با اختلال اتيسم عملكرد بالا - children with high_ performance autism disorder - cognitive neuroscience games - ‭executive function‬
فهيمه ‏اميري قوزوللو‏ - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • بررسي رابطه الگوهاي پردازش حسي با كاركردهاي اجرايي كودكان با اختلال طيف درخودمانده براي تدوين الگوي مداخله بهنگام
كاركردهاي اجرايي - الگوي مداخله بهنگام - الگوهاي پردازش حسي - اختلال طيف درخودمانده
عباس نسائيان
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • بررسي رابطه الگوهاي پردازش حسي با كاركردهاي اجرايي كودكان با اختلال طيف درخودمانده براي تدوين الگوي مداخله بهنگام
كاركردهاي اجرايي - الگوي مداخله بهنگام - الگوهاي پردازش حسي - اختلال طيف درخودمانده
عباس نسائيان
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • بررسي مقايسه اي محيط خانواده كودكان با نشانگان داون و درخودمانده ي ۱ تا ۱۸ سال شهر تهران
محيط خانواده - درخودماندگي - بانشانگان داون
ام ليلي نصرآبادي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • بررسي رابطه الگوهاي پردازش حسي با كاركردهاي اجرايي كودكان با اختلال طيف درخودمانده براي تدوين الگوي مداخله بهنگام
Early Intervention Pattern - sensory processing patterns - كاركردهاي اجرايي - الگوي مداخله بهنگام - Autism spectrum disorder - الگوهاي پردازش حسي - اختلال طيف درخودمانده - ‭executive function‬
عباس نسائيان - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • تعداد رکورد ها : 57208

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.