×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...











































با انتخاب این گزینه تنها در محتواهایی که تاریخ انتشار دارند جستجو خواهد شد.
  • بررسي ارتباط استراتژيهاي مديريت دانش بانوآوري وعملكرد سازمان
سميه ظاهري عبده وند
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • بررسي تاثير پورتالهاي سازماني در مديريت ارتباط با مشتري
مديريت
كيارش جهانپور - محمد قرباني - علي رضايت بخش مسعود - علي رضا آذربايجاني
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • بررسي ارتباط مديريت دانش و كارآفريني سازماني درسازمان هاي كارآفرين
حسين عسكري پورگلويك - مريم گرگيج - فريبا حسن زاده
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • بررسي ارتباط مديريت ريسك با رضايت شغلي كاركنان
رجب بسطامي - سكينه زال نژاد - فاطمه محسن سلطاني
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • ارتباط خطاي پيش بيني سود مديريت و اقلام تعهدي
احمد خليفه سلطاني
مقاله
فارسي
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
  • توسعه چارچوب كنترل راهبردي و ارتباط آن با حسابداري مديريت
مديريت‌ مالي‌ - مديريت راهبردي - برنامه‌ريزي‌ راهبردي‌ - حسابداري‌ - روش‌ هاي‌ نظارت‌
يوسف احدي سركاني
مقاله
فارسي
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
  • مديريت ارتباط با مشتري : مفاهيم و كاربردهاي CRM
فروش‌ - فروشندگي‌ - برنامه‌ريزي‌ تجاري‌
مهدي لطفي
کتاب
فارسي
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
  • چارچوبي براي پياده سازي مديريت ارتباط با مشتريان دربانك مسكن
مديريت ارتباط - CRM - مشتري
اسماعيل حسن پور قروقچي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • تاثيرعوامل سازماني بر استقرار مديريت ارتباط با مشتري
عوامل سازماني - مديريت ارتباط با مشتري - ‭Customer Relationship Management (CRM)‬ - ‭organizational factors‬ - فرايند اطلاعات و تصميم
سعيده بهزاد - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • ارتباط عوامل سازماني مديريت دانش با كارآفريني سازماني
مديريت دانش - عوامل سازماني - كارآفريني سازماني - ميزان استقرار عوامل سازماني
حسن بودلايي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • عوامل موثر در استقرار مديريت ارتباط با شهروندان
‭Citizen Relationship Management‬ - مديريت ارتباط با مشتري - شهروند مداري - همكاري سه جانبه دولت - ‭Citizen Oriented‬ - دولت الكترونيك - مديريت ارتباط با شهروندان
ابراهيم صادقي - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • مقايسه كارآيي براساس مديريت ارتباط مشتري دراستفاده روند شبكه تحليلي
سميرا مرادي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • مديريت ارتباط با مشتري، بازاريابي بر مبناي داده ها
رفعت رضاپورنصرآباد
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • جايگاه مديريت ارتباط با مشتري (CRM )در بازاريابي اينترنتي
زين العابدين رحماني - فاطمه خزائي پول
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • رويكرد هاي مديريت ارتباط با مشتري در خدمات بانكي
عبدالرضا بيگي نيا - محمد ابراهيم راعي عزآبادي - حسين رئيسي قربان آبادي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • بررسي عوامل مؤثر بر استقرار فرايند مديريت ارتباط با مشتري
مهدي بازوند
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • عوامل موثر در استقرار مديريت ارتباط با شهروندان
مديريت ارتباط با شهروندان، مديريت ارتباط با مشتري - دولت الكترونيك - بخش خصوصي، شهروند - شهروند مداري، شهروند همكاري سه جانبه دولت
ابراهيم صادقي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • تاثير عوامل سازماني بر استقرار مديريت ارتباط با مشتري
عوامل سازماني - مديريت ارتباط با مشتري - فرايند اطلاعات و تصميم
سعيده بهزاد
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • تاثير مديريت برقراري ارتباط كاركنان بر بهره وري
مقاله
فارسي
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
  • ارتباط اطلاعات حسابداري مديريت با يادگيري سازماني و عملكرد توليد
مديريت‌ مالي‌ - حسابداري مديريت - مديريت‌ توليد - ارزشيابي‌[2] - حسابداري‌ - يادگيري سازماني - سيستم اطلاعات حسابداري - فناوري‌
سمانه داور - مهناز ملانظري
مقاله
فارسي
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
  • تعداد رکورد ها : 75812

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.