×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...











































با انتخاب این گزینه تنها در محتواهایی که تاریخ انتشار دارند جستجو خواهد شد.
  • منابع مرجع ۹۰ علوم تربيتي (۲) روانشناسي تربيتي-آموزش و پرورش كودكان استثنايي (۲)
System.Collections.DictionaryEntry
موسسه سنجش تكميلي
کتاب راهنما
فارسي
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
  • مقدمه اي بر روان شناسي و آموزش و پرورش كودكان استثنايي
دكتر غلامعلي افروز
کتاب
فارسي
مرکز نشر دانشگاهی
  • مجموعه سوالات ريزطبقه‌بندي شده آموزش و پرورش كودكان استثنايي
catalog
کتابخانه دیجیتالی كتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی
  • فرهنگ كودكان استثنايي: آموزش و پرورش، روان‌شناسي، توانبخشي و علوم وابسته
زبان انگليسي--واژه‌نامه‌ها--فارسي - فارسي--واژه‌نامه‌ها--انگليسي - اموزشهاي ويژه--انگلستان--واژه‌نامه‌ها--فارسي - اموزشهاي ويژه--انگلستان--واژه‌نامه‌ها--انگليسي
فيليپ ويليامز - به‌پژوه، احمد، ‎۱۳۲۷-
کتاب
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • گنجينه‌ي طلايي آموزش و پرورش كودكان استثنايي براساس كتاب سيد عبدالله بني‌هاشمي و حسين غلام‌زاده‌صفار
دانشگاه پيام نور
کتاب راهنما
فارسي
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
  • روان شناسي و آموزش و پرورش كودكان و نوجوانان داراي ضايعات بينايي
كودكان نابينا-آموزش و پرورش - كودكان نابينا - روانشناسي
عبدالحسين تفضلي مقدم - زاهد حسيني
کتاب
فارسي
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه تهران
  • خلاقيت و تفكر
catalog
کتابخانه دیجیتالی كتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی
  • منابع مرجع 89: علوم تربيتي 2 روانشناسي تربيتي، آموزش و پرورش كودكان استثنايي (2)
اعضاي هيات علمي سنجش تكميلي
کتاب
موسسه فرهنگی نشر آدینه
  • خلاقيت و تفكر (روانشناسي و آموزش و پرورش كودكان تيزهوش و خلاق)
عباس ميكاني
کتاب
موسسه فرهنگی نشر آدینه
  • مجموعه دروس رشته علوم تربيتي 2: روانشناسي تربيتي و آموزش و پرورش كودكان استثنايي
اعضاي هيات علمي سنجش تكميلي
کتاب
موسسه فرهنگی نشر آدینه
  • مجموعه دروس رشته علوم تربيتي 2: روانشناسي تربيتي و آموزش و پرورش كودكان استثنايي
اعضاي هيات علمي سنجش تكميلي
کتاب
موسسه فرهنگی نشر آدینه
  • كتاب چند منظوره و چند كاربردي كتاب تحليلي آموزش و پرورش كودكان استثنايي
كودكان عقب مانده--اموزش و پرورش - راهنماي اموزشي (عالي) - ازمونها و تمرينها (عالي) - اموزشهاي ويژه
جليلي، مرضيه، ‎۱۳۵۹- - شه‌بخش، افشين، ‎۱۳۵۹-
کتاب
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • مجموعه دروس رشته علوم تربيتي 2، ويژه گرايشهاي: روانشناسي تربيتي، آموزش و پرورش كودكان استثنايي
اعضاي هيات علمي سنجش تكميلي
کتاب
موسسه فرهنگی نشر آدینه
  • پرورش تفكر انتقادي در كودكان؛ گامي به سوي تحول در آموزش
سهيلا جليليان - الهام ضميري - وجيهه نجاتي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • مجموعه آزمون‌هاي ‎۱۰ سال كنكور ارشد آموزش و پرورش كودكان استثنايي آزمون‌هاي سراسري و آزاد
كودكان عقب مانده--اموزش و پرورش - ازمونها و تمرينها (عالي) - ازمونها - دانشگاهها و مدارس عالي--ايران - اموزشهاي ويژه
صادقي برزاني، حميده، ‎۱۳۶۱- - رسولي خورشيدي، فاطمه، ‎۱۳۶۴-
کتاب
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • معيارهاي طراحي براي كودكان با رويكرد روش هاي نوين آموزش و پرورش
سولماز احمدي - عترت لعل بخش
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • بررسي مفاهيم مهارت هاي اجتماعي كودكان و نقش آن در رسيدن به اهداف آموزش و پرورش
آرش مراديان - داود نوري زاد
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • نقش طراحي مراكز آموزش و پرورش ويژه كودكان كار در حل معضلات اجتماعي و اقتصادي آنها
فرزانه ابطحي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • فرهنگ كودكان استثنائي: آموزش و پرورش، روانشناسي، توانبخشي و علوم وابسته
فارسي-واژه‌نامه‌ها--انگليسي - آموزشهاي ويژه--واژه نامه‌ها-فارسي - آموزشهاي ويژه--اصطلاحها و تعبيرها - زبان انگليسي-واژه‌نامه‌ها--فارسي
فيليپ ويليامز
catalog
دانشگاه امام صادق
  • مقدمه اي بر آموزش و پرورش كودكان استثنايي ناتوان: از نظريه تا عمل
كودكان عقب‌مانده-آموزش و پرورش
پرويز‎۱۳۳۹-شريفي درآمدي
catalog
دانشگاه امام صادق
  • تعداد رکورد ها : 70534

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.