×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...











































با انتخاب این گزینه تنها در محتواهایی که تاریخ انتشار دارند جستجو خواهد شد.
  • اظهار نظر كارشناسي درباره:طرح اجازه ايجاد رديف مستقل به دولت براي موسسات اموزشي و پژوهشي مصوب شوراي گسترش اموزش عالي بودجه در سال ۱۳۸۶
treaty
کتابخانه دیجیتالی كتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی
  • ‏‫مرتضي جلالي [ساكن شاهپور آذربايجان غربي در تشكر از وزير آموزش و پرورش و تقاضاي قدرداني از زحمات رئيس اموزش و پرورش شاهپور]‬
treaty
کتابخانه دیجیتالی كتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی
  • پژوهشي بر نقش گرافيك محيطي آتليه هاي معماري در راستاي كيفيت بخشي به ايده هاي دانشجويان (نمونه موردي: دانشجويان رشته معماري مركز اموزش علمي-كاربردي ميراث بيستون كرمانشاه)
علي امرائي - محمد مهدي مقدسي - سميرا عباسي - نجمه سوري
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • بررسي اثربخشي اموزش راهبردهاي يادگيري خودتنظيمي و مهارت حل مسئله بر پايستگي تحصيلي و بهبود تفكر انتقادي در دختران مقطع متوسطه شهرستان تنكابن
Critical thinking - تفكر انتقادي - self regulation learning - ‭Academic buoyancy‬ - مهارت حل مسئله - پايستگي تحصيلي - يادگيري خودتنظيمي - problem-solving skill
فاطمه ‏خندان‏ - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • : Study of Training Effectiveness of Self-Regulation Learning Strategies in Academic Buoyancy and Improving Critical Thinking in Tonekabon City High School Girls
Critical thinking - تفكر انتقادي - self regulation learning - ‭Academic buoyancy‬ - مهارت حل مسئله - پايستگي تحصيلي - يادگيري خودتنظيمي - problem-solving skill
فاطمه ‏خندان‏ - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • اثر بخشي اموزش و پرورش راهبردهاي فراشناختي برخود پنداره شغلي دانش اموزان سال سوم دبيرستان منطقه عنبراباد در سال تحصيلي‭۸۵-۸۶ ‬
راهبردهاي فراشناختي - پنداره شغلي
محمد مجازي دلفارد
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • بررسي اثربخشي روش اموزش براي يادگيري در حد تسلط بر پيشرفت تحصيلي رياضي و نگرش نسبت به رياضي دانش آموزان پسر سال دوم راهنمائي ناحيه يك شهر قزوين
پيشرفت تحصيلي - تسلط آموزي - نگرش
ولي خلخالي - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • بررسي اثربخشي اموزش فنون ايماگودرماني بر رضامندي زناشويي در ميان زنان متاهل دانشكده روانشناسي دانشگاه علامه طباطبايي تهران، سال:‭۱۳۸۴-۱۳۸۵ ‬
رضايت زناشويي - رابطه جنسي - ارتباط - ايماگودرماني - حل تعارض
اسدالله ويسي - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • اموزش روشهاي شناختي-رفتاري به مادران داراي كودكان با اختلال نارسايي توجه / بيش فعالي و تاثير آن بر كاهش اختلال و بهبود تاعمل والد-كودك
آموزش - والدين - اختلال - نارسايي توجه / بيش فعالي
سميه ناصري زاده - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • بررسي تاثير آموزش ايمن سازي در مقابل آسيب پذيري جنسي بر دختران نوبالغ كم توان ذهني اموزش پذيري شمال و جنوب تهران
آموزش ايمن سازي - كم توان ذهني - آسيب پذيري جنسي - نوبالغ
سميرا وكيلي - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • مقايسه اثربخشي اموزش روابط بين فردي با اصلاح تصوير خود در كاهش احساس تنهايي دانش آموزان دختر دبيرستاني منطقه‭ ۱۴ ‬شهر تهران
آموزش روابط فردي - احساس تنهايي - دانش آموزان - تصوير خود
سعيده سليماني - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • اثر بخشي اموزش و پرورش راهبردهاي فراشناختي برخود پنداره شغلي دانش اموزان سال سوم دبيرستان منطقه عنبراباد در سال تحصيلي‭۸۵-۸۶ ‬
راهبردهاي فراشناختي - پنداره شغلي
محمد مجازي دلفارد
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • : Study of Training Effectiveness of Self-Regulation Learning Strategies in Academic Buoyancy and Improving Critical Thinking in Tonekabon City High School Girls
Critical thinking - تفكر انتقادي - self regulation learning - ‭Academic buoyancy‬ - مهارت حل مسئله - پايستگي تحصيلي - يادگيري خودتنظيمي - problem-solving skill
فاطمه خندان - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • بررسي اثربخشي اموزش راهبردهاي يادگيري خودتنظيمي و مهارت حل مسئله بر پايستگي تحصيلي و بهبود تفكر انتقادي در دختران مقطع متوسطه شهرستان تنكابن
Critical thinking - تفكر انتقادي - self regulation learning - ‭Academic buoyancy‬ - مهارت حل مسئله - پايستگي تحصيلي - يادگيري خودتنظيمي - problem-solving skill
فاطمه خندان - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • علل گرايش كاركنان اموزشي وزارت اموزش و پرورش به ساير سازمانها و ارتباط اين امر با مديريت امور استخدامي در اين سازمان
اسحاق كيا - دانشكده علوم ارتباطات اجتماعي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • بررسي اگاهي هاي زيست محيطي اموزگاران و نقش انها در توسعه پايدار و اموزش فرهنگ محيط زيست مطالعه موردي: اموزگاران مقطع دبيرستان شهرستان رامهرمز
سيدمهدي اميني نسب - شكوفه جعفرزاده
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • بررسي اثربخشي اموزش فنون ايماگودرماني بر رضامندي زناشويي در ميان زنان متاهل دانشكده روانشناسي دانشگاه علامه طباطبايي تهران، سال:‭۱۳۸۴-۱۳۸۵ ‬
رضايت زناشويي - رابطه جنسي - ارتباط - ايماگودرماني - حل تعارض
اسدالله ويسي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • اموزش روشهاي شناختي-رفتاري به مادران داراي كودكان با اختلال نارسايي توجه / بيش فعالي و تاثير آن بر كاهش اختلال و بهبود تاعمل والد-كودك
آموزش - والدين - اختلال - نارسايي توجه / بيش فعالي
سميه ناصري زاده
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • بررسي اثربخشي روش اموزش براي يادگيري در حد تسلط بر پيشرفت تحصيلي رياضي و نگرش نسبت به رياضي دانش آموزان پسر سال دوم راهنمائي ناحيه يك شهر قزوين
پيشرفت تحصيلي - تسلط آموزي - نگرش
ولي خلخالي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • بررسي تاثير آموزش ايمن سازي در مقابل آسيب پذيري جنسي بر دختران نوبالغ كم توان ذهني اموزش پذيري شمال و جنوب تهران
آموزش ايمن سازي - كم توان ذهني - آسيب پذيري جنسي - نوبالغ
سميرا وكيلي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • تعداد رکورد ها : 279

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.