×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...











































با انتخاب این گزینه تنها در محتواهایی که تاریخ انتشار دارند جستجو خواهد شد.
  • بررسي و مقايسه ساخت يابي ادراك بينايي در كودكان عقب مانده ذهني آموزش‌پذير استان كرمان با كودكان عادي
مقايسه ساخت يابي ادراك بينايي - كودكان عقب مانده ذهني آموزش‌پذير
سعيد سياهكوهي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • بررسي مفهوم خود در كودكان عقب مانده ذهني آموزش پذير و مقايسه آن با كودكان عادي‭۱۰-۱۳ ‬ساله شهر تهران
مفهوم خود در كودكان عقب مانده ذهني
فريبا قهرماني
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • مقايسه رابطه سطوح تنيدگي و رضايت زناشويي در والدين كودكان عقب مانده ذهني با والدين كودكان عادي در شهرستان بناب
عقب ماندگي ذهني - رضايت زناشويي - سطوح تنيدگي
محمد خيرالهي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • بررسي و مقايسه ساخت يابي ادراك بينايي در كودكان عقب مانده ذهني آموزش‌پذير استان كرمان با كودكان عادي
كودكان عقب مانده ذهني - دانش آموزان - آزمون - بينايي
سعيد سياهكوهي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • مقايسه سازگاري اجتماعي و رضايت از زندگي مادران كودكان عقب مانده ذهني آموزش پذير با مادران كودكان عادي
جهانبخش خسروي - كيوان كاكابرايي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • مقايسه نگهداري ذهني مقدار مايعات و مقدار خمير در كودكان عقب مانده آموزش پذير با كودكان عادي در مقطع ابتدايي
كودكان عقب مانده--ازمونها و روانشناسي--نمونه پژوهي - كودكان عقب مانده--روانشناسي--نمونه پژوهي - كودكان عقب مانده--نمونه پژوهي
نادر باقري تهيه و تدوين عباس سواركار و علي زارعي كلات به راهنمايي علي محمد برادران رفيعي - نادر باقري - برادران رفيعي، عليمحمد، ‎۱۳۱۶- - عباس سواركار
پايان نامه
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • مقايسه نگهداري ذهني مقدار مايعات و مقدار خمير در كودكان عقب مانده آموزش پذير با كودكان عادي در مقطع ابتدايي
عقب مانده--آزمونها و روانشناسي--نمونه پژوهي - كودكان عقب مانده--نمونه پژوهي - كودكان عقب مانده--روانشناسي--نمونه پژوهي
نادر باقري تهيه و تدوين عباس سواركار و علي زارعي كلات؛ به راهنمايي علي محمد برادران رفيعي - نادر باقري - علي محمد برادران رفيعي - عباس سواركار - علي زارعي كلات
پايان نامه
فارسي
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • تاثير معماري بر بهبود اوضاع رواني كودكان معلول ذهني و الگوهاي طراحي براي اين كودكان نمونه هاي موردي، مراكز نگهداري كودكان عقب مانده ذهني نرگس و بهار تهران
ساويز صهبا - ويدا باقري
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • مقايسه توانش هاي نظريه ذهن و نگهداري ذهني عدد در كودكان عقب مانده ذهني آموزش پذير و كودكان عادي پيش دبستاني
علي - مشهدي - نيك چهره - محسني - گروه مباني رواني آموزش و پرورش-دانشكده روانشناسي وعلوم تربيتي
پايان نامه
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه تهران
  • بررسي مقايسه اي توانش هاي نظريه ذهن و نگهداري ذهني عدد در كودكان عقب مانده ذهني آموزش پذير و كودكان عادي پيش دبستاني
روان‌ شناسي‌ - ذهن - روان‌ شناسي‌ افتراقي‌ - کودکان‌ - کودکان‌ عقب‌ مانده‌ - مرگ‌ و مير
نيك چهره محسني - علي مشهدي
مقاله
فارسي
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
  • بررسي و تاثير فعاليت بازي به روش ادراكي حركتي در افزايش رشد شناختي و يادگيري –كودكان عقب مانده ذهني
افسانه خواجوندخوشلي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • كمك به رشد گفتار و زبان كودكان عقب مانده ذهني تربيت‌پذير
catalog
کتابخانه دیجیتالی كتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی
  • Helping the trainable mentaly retarded child develop speech and language: a guidebook for parents
گفتاردرماني كودكان - كودكان عقب مانده -- كتابشناسي - كودكان عقب مانده ذهني - زبان
تامار شيلو - ديويد رايان - مايكل لويس گورودن - احمد به پژوه
کتاب
فارسي
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه تهران
  • بررسي اثر موسيقي غير فعال و حركات خود انگيخته در مهار كردن پرخاشگري كودكان عقب مانده ذهني خفيف
روان‌ شناسي‌ - روان‌ شناسي‌ افتراقي‌ - موسيقي‌ - پرخاش‌گري‌ - موسيقي‌ كردي‌ - کودکان‌ عقب‌ مانده‌
سادات پور مريم - محمود منصور
مقاله
فارسي
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
  • بررسي كارآمدي آزمون ادراكي-تشخيصي مينه‌سوتا در تشخيص افتراقي كودكان عقب مانده ذهني مبتلا و غيرمبتلا به آسيب مغزي
بررسي كارآمدي - كودكان عقب مانده ذهني - تشخيص افتراقي - آزمون ادراكي-تشخيصي - مينه سوتا - آسيب مغزي
عبدالحسين عبدالهي زرندي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • بررسي تحول رفتار نوع دوستانه كودكان عادي و عقب مانده ذهني آموزش پذير ‭ ۱۱)‬تا‭۹ ‬) ساله مدارس شهر تهران
نوعدوستي /عقب مانده ذهني آموزش پذير
حمزه اكبري
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • كارآيي روش آموزش باليني بيري‭(Beery)‬ بر بهبود بخشي مشكلات ترسيمي كودكان عقب مانده ذهني آموزش پذير
كودكان عقب مانده ذهني - بهبود بخشي مشكلات ترسيمي - روش آموزش باليني بيري‭(Beery)‬
كامبيز پوشنه
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • بررسي و مقايسه مسائل ومشكلات معلمان زن كودكان عقب مانده ذهني آموزش پذير و عادي شهر سمنان
كودكان عقب مانده ذهني - مقايسه مسائل ومشكلات معلمان
محمدرضا جهان
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • كارآيي روش آموزش باليني بيري‭(Beery)‬ بر بهبود بخشي از مشكلات ترسيمي كودكان عقب مانده ذهني آموزش پذير
عقب ماندگي ذهني خفيف‭Mild mental retardation‬ - روش آموزش‭Educational methods‬ - كارآيي‭Efficiency‬
كامبيز پوشنه - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • بررسي و مقايسه مسايل و مشكلات معلمان زن كودكان عقب مانده ذهني آموزش پذير و عادي شهر سمنان
عقب مانده ذهني - معلم‭Teachers‬ - ک‍ودک‍ان - سمنان
محمدرضا جهان - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • تعداد رکورد ها : 20148

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.