×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...











































با انتخاب این گزینه تنها در محتواهایی که تاریخ انتشار دارند جستجو خواهد شد.
  • بررسي رابطه بازي هاي رايانه اي با دوستي الكترونيكي و انزواي اجتماعي كودكان دبستاني شهر تهران
دوستي - بازي رايانه اي - بازي - انزواي اجتماعي
فاطمه قنبري
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • Semiotic approach to lifestyle in computer games
تحليل رمزگان بارت - Game, Computer Games, Bart Code Analysis, Semiotic Approach, Life Style, Grand Theft Auto - سبك زندگي - بازي‌هاي رايانه‌اي - بازي - سرقت بزرگ اتومبيل - رويكرد نشانه‌شناختي
دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • مطالعه ي تأثير بازي هاي رايانه اي بر رفتارهاي اجتماعي و تحصيل دانش آموزان
اسداله بابايي فرد - امين حيدريان - فهيمه حامدي - طاهره رسولي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • :Semiotic approach to lifestyle in computer games
تحليل رمزگان بارت - ‭game‬ - سبك زندگي - Bart Code Analysis - رويكرد نشانه‌ شناختي - Grand Theft Auto - بازي - بازي‌ هاي رايانه‌ اي - Computer games - سرقت بزرگ اتومبيل - Semiotic Approach - Life style
نسيم ‏بنائي جهرمي‏ - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • :Semiotic approach to lifestyle in computer games
تحليل رمزگان بارت - ‭game‬ - سبك زندگي - Bart Code Analysis - رويكرد نشانه‌ شناختي - Grand Theft Auto - بازي - بازي‌ هاي رايانه‌ اي - Computer games - سرقت بزرگ اتومبيل - Semiotic Approach - Life style
نسيم ‏بنائي جهرمي‏ - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • مجموعه كد، رمز و استراتژي بازي هاي رايانه اي پلي استيشن يك: PS 1
حمزه شفيعي - محمدرضا شفيعي علويجه
کتاب
موسسه فرهنگی نشر آدینه
  • برنامه نويسي بازي هاي رايانه اي با تكنولوژي Microsoft XNA 3.1
ناصر داوري
کتاب
موسسه فرهنگی نشر آدینه
  • برنامه نويسي بازي هاي رايانه اي با تكنولوژي Microsoft XNA 3.1
ناصر داوري
کتاب
موسسه فرهنگی نشر آدینه
  • بررسي رابطه بازي هاي رايانه اي خشن بر پرخاشگري دانش آموزان مقطع ابتدايي شهر دهلران
محمد ميرزايي - محسن شيخي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • جامعه بازيگونه رابطه بازي هاي رايانه اي با رفتارهاي اجتماعي كاربران
فرهاد يوسفي اردبيلي - شهناز هاشمي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • نقش بازي هاي رايانه اي در يادگيري مؤثر و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان
مرتضي نصيريان
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • استفاده از الگوريتم راهزن چند مسلح براي تعيين رنگ پس زمينه بازي هاي رايانه اي
زهرا اميري - يونس سخاوت
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • بازي ها و نرم افزارهاي رايانه اي و هويت دانش آموزان
نگين جباري - داود طريك
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • فراتحليل تاثير بازي هاي رايانه اي بر مهارت هاي اجتماعي دانش آموزان
هادي قاسمي ولاشاني
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • نقش دشمن بر هويت فرهنگي با استفاده از بازي هاي رايانه اي در جنگ نرم
ثمر زوار
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • به كارگيري تنظيم سختي پويا در بازي هاي رايانه اي به منظور افزايش سود تجاري
فاطمه خدايي مهماندارحنيفه - بهروز مينايي بيدگلي - سيده مريم طباطبايي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • بررسي تاثير بازي هاي رايانه ي بر كودكان با اختلال طيف اوتيسم
ليلا اكرمي - زينب صداقت
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • رابطه بين بازي هاي رايانه اي با رشد مسير شغلي نوجوانان
ندا علي پوراصفهاني - فاطمه سميعي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • تاثير بازي هاي رايانه اي بر خلاقيت دانش اموزان پايه چهارم ابتداي شهر ساري
محمد مهدي مردانشاهي - سهيلا سالاري نيا
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • عناصر، مراحل، سبك هاي بازي رايانه اي و ارتباط آن با محتواي يادگيري
مريم رجبيان ده زيره
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • تعداد رکورد ها : 6448

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.