×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...











































با انتخاب این گزینه تنها در محتواهایی که تاریخ انتشار دارند جستجو خواهد شد.
  • Safari books online
Computer graphics - Handbooks, manuals, etc - Computer animation
Marcia Kuperberg - Martin Bowman - Rob Manton - Alan Peacock
دانشگاه شهید بهشتی (ره)
  • Changing the rules of the game
kapakComputer games industry--Management - kapakComputer games industry--Economic aspects - kapakVideo games industry--Management
ProQuest (Firm)
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • Electric worlds in the classroom
@@@Educational games - Simulated environment (Teaching method) - Teaching - Education - Computer network resources
Brian M Slator
دانشگاه شهید بهشتی (ره)
  • Electric worlds in the classroom
Simulated environment (Teaching method) - Educational games - Education--Computer network resources - Teaching--Computer network resources
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • Computer games: Workshop on Computer Games, CGW 2013, held in conjunction with the 23rd International Conference on Artificial Intelligence, IJCAI 2013, Beijing, China, August 3, 2013, Revised Selected Papers
Tristan Cazenave
کتاب شناسی
انگليسي
موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • Using teacher-made games to support young children's learning of number concepts: Combining hands-on manipulatives and computer software
mathematics education - Educational technology - Early childhood education
Yong Joon Park
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • Using teacher-made games to support young children's learning of number concepts: Combining hands-on manipulatives and computer software
mathematics education - Educational technology - Early childhood education
Yong Joon Park
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • Advances in computer games: 13th International Conference, ACG 2011, Tilburg, The Netherlands, November 20-22, 2011 : revised selected papers
Congresses - Programming - Computer games
Jaap van den Herik - Aske Plaat
conference publication - کتاب شناسی
انگليسي
موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • Advances in computer games
Congresses - Taipei lt;2005gt; - Programming-- - Artificial intelligence-- - Computer games--
Spain) ACG 2009 (2009 : Pamplona - Jaap van den. Herik - Pieter. Spronck
conference publication - کتاب شناسی
انگليسي
دانشگاه شریف
  • Advances in computer games : [electronic resource]
Taipei lt;2005> - Artificial intelligence -- Congresses - Programmierung - Computer games--Programming--Congresses - Computerspiel
Spain) ACG 2009(2009 :Pamplona
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • Advances in computer games [electronic resource]
Electronic data processing - Artificial intelligence - Data structures (Computer science) - Computer software - Computational complexity - Computer games -- Programming - Computer science - Computer games
Taiwan) Advances in Computer games (Conference)(11th :2005 :Taipei
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • Advances in computer games
Congresses - Artificial intelligence - Taipei lt;2005gt; - Programmierung - Programming - Computer games - Computerspiel
Spain) ACG 2009 (2009 : Pamplona - Jaap van den. Herik - Pieter. Spronck
conference publication - کتاب شناسی
انگليسي
دانشگاه شهید بهشتی (ره)
  • The animator's survival kit
gtt - Animation (Cinematography) - @@@Animatiefilms
Williams, Richard, ; 1933-;
دانشگاه شهید بهشتی (ره)
  • Advances in computer games [Book]
Computer games--Programming--Congresses - Artificial intelligence -- Congresses
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • تعداد رکورد ها : 10676

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.