×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...











































با انتخاب این گزینه تنها در محتواهایی که تاریخ انتشار دارند جستجو خواهد شد.
  • سري كتابهاي از مدرسه تا دانشگاه
زبان انگليسي--كتابهاي درسي--راهنماي اموزشي (متوسطه) - زبان انگليسي--ازمونها و تمرينها (متوسطه)
مولفان سهراب غلامپور، هوشنگ خوش‌آموز، نورالله قرباني - غلامپور، سهراب، ‎۱۳۳۴- - هوشنگ خوش‌آموز - قرباني، نورالله، ‎۱۳۴۵-
کتاب
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • زبان انگليسي سال دوم دبيرستان
زبان انگليسي--كتابهاي درسي--راهنماي اموزشي (متوسطه) - زبان انگليسي--پرسشها و پاسخها (متوسطه) - زبان انگليسي--ازمونها و تمرينها (متوسطه)
مولفين دپارتمان زبان انتشارات فرهنگ نوين؛ سرگروه بهروز كلانتري ...[و ديگران] - كلانتري، بهروز، ‎۱۳۳۲-
کتاب
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • مفاهيم زبان عربي دوم دبيرستان
زبان عربي--راهنماي اموزشي
مؤلف جهانگير معصومي - معصومي گيوي، جهانگير، ۱۳۱۶-‎۱۳۷۱.
کتاب
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • عنوان:انتشارات رزمندگان اسلام، شماره :۲۲۱
زبان انگليسي--راهنماي اموزشي (راهنمايي)
تاليف محمد اصلي‌پور، عباس حسيني (يارندي)، پرويز صلاحي - صلاحي، پرويز، ‎۱۳۴۰- - اصلي‌پور، محمد، ‎۱۳۳۶- - عباس حسيني( يارندي)
کتاب
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • راهنماي زبان انگليسي دوم دبيرستان
زبان انگليسي--خوداموز - زبان انگليسي--كتابهاي درسي--راهنماي اموزشي (راهنمايي)
[تأليف مفيدي] - مفيدي، صمد، ‎۱۳۳۳-
کتاب
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • مجموعه كتابهاي هدف‌دار از سري كتابهاي دبيرستاني هدف‌دار
زبان انگليسي--كتابهاي درسي--راهنماي اموزشي (متوسطه) - زبان انگليسي--ازمونها و تمرينها (متوسطه)
مولف مينو صديقي كسمائي؛ كاري از واحد مطالعات موسسه مشاوران آموزش - صديقي كسمائي، مينو، ‎۱۳۶۰-
کتاب
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • خودآموز زبان انگليسي دوم راهنمايي
زبان انگليسي--خوداموز - زبان انگليسي--كتابهاي درسي--راهنماي اموزشي (راهنمايي) - زبان انگليسي--دستور--راهنماي اموزشي (راهنمايي) - زبان انگليسي--پرسشها و پاسخها (راهنمايي)
مولفان سهراب غلامپور...[و ديگران]؛ بانظارت شواري تاليف موسسه‌ي آموزش از راه دور - سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي آموزشي. انتشارات مدرسه - غلامپور، سهراب، ‎۱۳۳۴-
کتاب
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • اخلاق الاهي: آفات زبان (بخش دوم)
مجتبي تهراني - بهمن شريف زاده - علي اكبر رشاد
کتاب
موسسه فرهنگی نشر آدینه
  • لوحه هاي آموزشي زبان انگليسي دوم راهنمايي
مجيد توانايي
کتاب
موسسه فرهنگی نشر آدینه
  • روشي نو در فراگيري زبان دوم
كتايون محبوبي
کتاب
موسسه فرهنگی نشر آدینه
  • زبان انگليسي (2) سال دوم دبيرستان
كامران معتمدي
کتاب
موسسه فرهنگی نشر آدینه
  • زبان دوم چگونه انگليسي ياد بگيريم
واحد تاليف و ترجمه
کتاب
موسسه فرهنگی نشر آدینه
  • زبان دوم: چگونه انگليسي ياد بگيريم
مجيد عزيزي
کتاب
موسسه فرهنگی نشر آدینه
  • ‏‫كتاب كار زبان انگليسي دوم راهنمايي
کتاب راهنما
فارسي
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
  • جديدترين خودآموز زبان انگليسي (دوم راهنمايي)
زبان انگليسي--راهنماي اموزشي (راهنمايي)
پيكري، منوچهر، ‎۱۳۳۰-
کتاب
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • طراحان زبان عربي سال دوم راهنمايي
کتاب راهنما
فارسي - عربي
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
  • كتاب كار دانش‌آموز زبان انگليسي دوم راهنمايي
  • زبان انگليسي دوم راهنمايي
کتاب راهنما
فارسي
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
  • زبان انگليسي (۲) سال دوم دبيرستان
  • زبان انگليسي (۲) سال دوم دبيرستان: نظري٬ فني و حرفه‌اي و كاردانش
کتاب راهنما
فارسي
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
  • استفاده از تكنولوژي در آموزش زبان دوم
صانعي دره بيدي
مقاله
دانشگاه شهید بهشتی (ره)
  • نمونه سوالات زبان انگليسي دوم دبيرستان دانش‌پژوه
کتاب راهنما
فارسي
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
  • تعداد رکورد ها : 52465

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.