×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...











































با انتخاب این گزینه تنها در محتواهایی که تاریخ انتشار دارند جستجو خواهد شد.
  • Instructional Design Using Component-Based Development and Learning ObjectClassification
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • The architecture studio: Its implications for instructional design education
Educational technology - Architecture - Curriculum development
Kevin Andrew Wolff
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • Instructional design, a plan for unit and course development
Jerrold E Kemp
مقاله
مرکز دایره المعارف بزرگ اسلامی
  • Cognitive Load Factors in Instructional Design for Advanced Learners
Referenceamp;Education - Teaching,Education Theoryamp;Schools
Slava Kalyuga
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • The architecture studio: Its implications for instructional design education
Educational technology - Architecture - Curriculum development
Kevin Andrew Wolff
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • Rapid instructional design: learning ID fast and right
Instructional systems-- - Design
George M. Piskurich - Title.
دانشگاه شریف
  • Rapid instructional design : [electronic resource]
Instructional systems--Design
Piskurich, George M.,author
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • Curriculum, plans, and processes in instructional design
Curriculum planning - Instructional systems - Educational technology - Design
Norbert M Seel - S Dijkstra
دانشگاه شهید بهشتی (ره)
  • Cognitive load factors in instructional design for advanced learners
Human information processing - Learning ability - Instructional systems - Design - Cognition
Slava Kalyuga
دانشگاه شهید بهشتی (ره)
  • Learning to solve problems
Problem-based learning - Teaching - Problem Solving - Instructional systems - Design and construction - Study and teaching
Jonassen, David H., ; 1947-;
دانشگاه شهید بهشتی (ره)
  • Rapid instructional design
Instructional systems - Design
George M Piskurich
دانشگاه شهید بهشتی (ره)
  • Instructional design
Case studies - Instructional systems - Design
Keppell, Michael J., ; 1961-;
دانشگاه شهید بهشتی (ره)
  • Cultivating diverse online classrooms through effective instructional design
Computer-assisted instruction - Culturally relevant pedagogy - Instructional systems - Multicultural education - Design
Karen L. 1974-Milheim
کتاب شناسی
انگليسي
دانشگاه شهید بهشتی (ره)
  • Structuring instructional software design : a students evaluation approach
تقييم الطلاب - البرمجيات التعليمية - الاداء الطلابي - برمجيات المحاكاة
Ossama S Sulisel
مقاله - catalog
دانشگاه امام صادق
  • Instructional design principles for high-stakes problem solving environments
Problem solving--Study and teaching - Instructional systems--Design - Professional education
Lee, Chwee Benghttp://id.loc.gov/authorities/names/n2012200327, author - Ohio Library and Information Network
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • Educational technology and narrative
educational technology
Ohio Library and Information Network
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • Educational technology and narrative
educational technology
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • THE USE OF FUZZY REASONING IN INTELLIGENTCOMPUTER AIDED INSTRUCTIONAL SYSTEMS
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • Instructional Design Theory on Teaching Delivery and Evaluation Online for Graphic Design Courses
‭Instructional Design‬ - Online Teaching and Learning
Zainuddin Ibrahim and Azlan Abdul Aziz
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • تعداد رکورد ها : 62434

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.